Baskelusker

Nu verkar det ju frodas av baciller och jag är mäkta stolt över att man inte har blivit sjuker än, trots att jag kommit i kontakt med dom inte en,två,tre eller fyra gånger utan minst tio gånger om inte mer (förmodligen fler gånger). 

Jag hatar verkligen att vara sjuk. Speciellt förkyld och ont i halsen..fy fan för det. På mig sitter baskeluskerna kvar så länge med. De sätter sig längst ner i lungsäckarna och vägrar att lämna dom, de sitter där nere o super o röker Marlboro, små o gröna, slemmiga små äckliga baskelusker och jag hostar o slemmar flera veckor/månader efteråt.  

Nä nu ska jag lämna detta trevliga samtals ämne för en stund. Har egentligen inget speciellt o berätta...Ska åka till Rimforsa när jag slutat (ja jag jobbar just nu och sitter vid datorn..helt o fullt tillåtet.....) ska låna Ewa's  och Åsa's dressyrsadlar, ska förmodligen ha någon av dom på söndag när jag rider dressyren. Kände i förrgår att jag absolut inte kan rida dressyr i hoppsadel, speciellt inte eftersom Emmelie gnällde på mig att jag var tvungen att sitta annorlunda, det är skit svårt. I en dressyrsadel så kommer ju den rätta sittsen mer naturligt.  
Men jag vet i sjutton hur dressyren kommer att gå alltså..haha..herregud, ska nog inte förvänta mig för höga poäng alltså:P Vet ju inte ens hur Nike kommer reagera på dressyrstaket, har ingen möjlighet att ta mig till Folkinge heller!:(

Förövrigt har jag kollat ut Scotts turnéplan. Linn och jag är smått beroende av dom nu för tiden..eller kanske av Henrik som sjunger..höhö... Spelar gör dom iallafall bland annat på Silja Line i Oktober, kanske kan det bli en båtresa då:)

Nähä..back to work kanske.. Ha en bra dag byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0