Emmelie träning

I Lördags hos Linn bestämde vi att vi ville att Emmelie skulle komma och ha dressyrträning för oss och som tur var kunde hon idag! Det var jag, Elin,Sofia,Camilla och Sofie som red för henne. Det måste nästan vara 1,5-2år sedan jag red för Emmelie.
Men det gick väldigt bra iallafall. Jag fick tänka mycket på min sitts, har ju ingen dressyrsadel om jag nu ska skylla på något. :) Men nu ska jag tänka mer på den i fortsättningen och hoppas att jag så småningom kan köpa mig en dessyrsadel.
JAg hoppas att jag kan rida en gång till för henne innan Boxholms fälttävlan, kan ju va bra kanske.. Ska iallafall åka ner till folkinge och dra fram dressystaketen. Skulle inte vara roligt om hon var helt jävla livrädd för staketet på tävlingsdagen.
Emmelie hade en vad ska man kalla det, jag hade en öronsnäcka och hon hade som en grej hon pratade i så hon slappa att skrika. Det var ju skit kul för Camilla o Sofia stod med henne o snackade lite skit samtidigt som jag red så jag fick mig ett gott skratt då och då eftersom jag hörde även vad dom sa.

Jag red ju för Susanne Westergren i Lördags med, hon tyckte mycket om Nike :) <3 Och det gick över förväntan faktiskt.
Nike tveka ju inte en sekund även om hon hoppade över det vattenhindret som var lite smalare men huvudsaken är ju att vi inte hade fått något stopp om det var tävling:P

Sen efter träningen var vi bjudna till Linn på lite käk. Tillslut bestämde vi oss för att dra ner till 12:an där Lalles Bodega spelade. Men det var bara jag, Linn och Anna som gick in. Det var dåligt med folk först men blev en hel del sen faktiskt.
Vi hade skit kul och när det var slut så hamnade vi i Horn. :P Sen var vi på två (?) ställen till och 05.00 låg Carro i sin säng. :) haha men fan vilken kul kväll.

Nu laddar vi om batterierna tills på fredag då det är Scotts på Örsåsa! Det blir förfest i husvagnen och efterfest i husvagnen:) haha..fan det kommer bli super kul!

-Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0