They are ont the way-highway

Just nu sitter mor och far,Ewa och Hönta i en skoda octavia som visar sig var våran, påväg ner hit till Hollandland!!
Pappa har envisats med att åka bil och nu fick han tydligen egenom ännu en önskan att åka över Öresunsbron.
För det hade han ju aldrig gjort förut....så antar att resan tar lite längre nu bara för det. Menmen, ikväll någon gång kommer dom fram iallafall! Mamma har med sig påskgodis! MUMS!! Bortskämd som jag är...

Nu på förmiddagen har jag ridit (eller rede som Cissi skulle sagt) Missy, Nike och Akke. Tänkte snart gå ut och rida Pride med. Sen borde jag städa lite, typ dammsuga. Fint ska're va.

Just nu spelas Michael Jacksson på radion. Han ska ju ha en konsär i år.. fatta vad fränt det vore att gå på den.
Man kanske inte kan förvänta sig att han ska glida omkring på scenen som han gjorde förr, det verkar ju som att han kanske inte mår helt prima i skallen.. Men förmodligen är det sista man får höra av honom. Så är det någon som skulle vilja bjuda mig på en spelning, vart han nu kommer att uppträda, så visst, gärna för mig!:D

Förresten, i måndags kunde jag sätta diagnosen; banan-beroende på mig själv. När jag kom in i affären och såg att det inte fanns några bananer, inte EN ENDA!! Då kände jag hur det knöts i magen på mig och hur paniken sakta kom krypandes längs mina blodådror...Men sen lugna jag ner mig när jag insåg att en morgon utan banan i youghurten inte var livshotande.   
 
Nähä nu är det bäst jag går ut och rider. Pussi Påsk. Just det, hahah det är ju Påsk, Glad Påsk på er!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0