All on you

Nu tänkte jag göra ett försök o ta upp det här med bloggen lite mer på allvar.......

Här rullar det på som vanligt. Igår var vi på träningstävling i Merselo med Missy, Pride, Latino och Nike. Tog ca 1,5 timme och lasta Latino (jävla häst!) Så när vi hade gett upp och jag lastade in Nike och Missy (Tanja fortsätter försöka Lasta Latino) så går han in. Tack gode gud. Efter en sisdär sjuhundraterionio svärord,långpisk,hinderstöd,linor,godis,stegringar mmmm så gick han in. Envisare häst har jag inte varit med om!
Jajaj jag o Nike va 0a och i andra rundan 2ner i 1meter. Mycket nöjd med flickan.

Idag när jag mockade så stod jag och filosoferade lite som vanligt, tänkte att jag skulle ha en hund när jag blir stor. En sådan som vi redan har (engelsk springer spaniel) "När jag blir stor"..... Är jag inte redan stor eller? Vuxen? 20? När kommer man känna sig vuxen? När kommer jag sluta tänka "när jag blir stor?" När man var liten så såg man upp till alla som var äldre, man trodde man skulle känna sig sååå vuxen när man var runt 20år. Vilket jag absolut inte gör. Kanske man känner sig mer vuxen när man flyttar hemifrån eller kanske inte förrän man fått egna barn. Det är såndant som lär märkas. Ibland önskar jag dock att jag var liten igen, allt var så enkelt då. Leka,stallet och skolan. Vilket enkelt liv. Härligt helt enkelt.

Hoppas ni har det bra där hemma. /Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0