Bryter ihop!

Fan asså..ingen bra dag i dag.. . Nike HELT JÄVLA SPÄND o rädd för preciso  då menar jag precis allt i skogen! O inte var det nog med det så var det en massa cyklister som åkte runt i skogen... Precis när man fått en ngt avslappnad, jo men vad händer då?? Kommer fem cyklister o skrämmer skiten hur hästen o då är det bara o börja om igen..så höll det på hela ritten.. SUCK. Men det slutar inte där!! Skulle rida Pride oxå, hon börjar bråka på en gång o ska inte gå och kastar sig o dummar sig.
Jag hoppade av o gav henne en jävla omgång.............. Upp igen o får henne över vägen men sen tvärvänder hon o dummar sig igen o ut på vägen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ååååååååååh..kan inte sätta ord på min ilska. Hoppade av igen o ja........Sen gick jag med henne in i skogen och hoppade upp där o red en liten sväng.
Sen upp på nästa pucko, som är lite lugnare. Tills det kommer ett par ut från en stig typ 100m bort o Latino blir livrädd och ställer sig på bakbenen!!!!!!! Asså..dåå.. blev inte arg men kände att jag höll ta mig fan på o bryta ihop. fan orkar itne med dom där jävla hästarna ibland. Dom är ju rent ut sagt inte speciellt smarta av sig, tröga o jobbiga!!!!!


Overandout

Kommentarer
Postat av: Linnet

Å jag som sagt att "de svenska hästarna Tanja har är vettiga". Camilla å su får rida när vi kommer :) Jag slipper helst :-D

2009-03-23 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0