Grisskit och purjolöksdoft

Tänk er att känna den härliga blandningen av grisskit och purjolök...Mmmmmm marabou... NOT! Just nu håller bönderna på o gödslar på åkrarna, samtidigt som det tas upp purjolök vilken ger en hemsk och nästan ohållbar doft. 
Camilla och Linn som kommer nästa vecka kan bara hoppas att vinden blåser åt ett annat håll. 

Imorse ringde iallafall 30.50. Precis när jag kommit upp ur sängen så kommer Noah in och  säger att mamma ska stanna hemma och att han, pappa och Kevin ska åka till badhuset....hm... okej... Så var ju inte fallet utan jag skjutsade dom till Düsseldorf Weeze! Deras plan gick typ klockan 06.00 till Teneriffa!! Lite orättvist är det allt.
Jag åkte hem och gjorde världens frukost. Frukosten är nog den godaste måltiden på hela dagen tror jag!
När jag kommer hem så ska Linn och jag åka till ett hotell och äta frukost. Där får man ju precis allt och får äta hur mycket som helst!:D Sen gick jag och gav hästarna mat och så gick jag in, la mig i soffan, satte på Rix Fm, lyssnade på Morgon Zoo och så somnade jag en liten stund=)

Vid 08.00 gick jag ut och släppte ut hästar och efter det har jag ridit 4 stycken som alla var jätte fina faktiskt!
Det är kul när hästarna är fräscha och går väldigt bra, det gör liksom hela dagen. Annars blir man så besviken på sig själv. För alla vet ju att det är du, som ryttare, som får hästen att gå bra. Sedan är ju i och för sig vissa hästar lättare och vissa svårare, det får man inte glömma.

Nu ska jag ta mig något att äta tror jag. Ha det bra! /Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0