2.5 vecka!

Japp, ni såg rätt, det är bara 2.5 vecka kvar tills jag sitter på planet hem till Schweden! Ingen är mer lycklig än jag just nu!!

Dock är jag lite avundsjuk på Nike som får åka hem redan på Söndag eller så blir det på Måndag.. Börjar oxå redan bli nervös för hur hon ska klara sig utan mig hos Elin...:) Larvig är man kanske men jag tycker det är väldigt jobbigt att vara utan henne och att någon annan ska ta han om henne lik som!!!:S Men jag känner ju Elin och hon gör ju inte en fluga förnär så det här kan inte bli bättre.....

Idag har vi värsta sommarvädret ute! Det var alldeles för varmt för att sitta & sola kan jag ju säga.. funderar på om jag skulle ta och cykla en sväng, Holland är ju så vackert med alla blommor och fina trädgårdar överallt:)

Skulle väl även passa på att säga GRATTIS till mamsen!!!!!!!!!!!! GRATTIS!! Hon fyller år.


Vi hade även kalas för Kevin i Lördags. Det var en "Sverige tårta" med maräbotten, glass, polkagrisar och Geléhallon!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0