En liten lista

Coolaste stad du besökt? Har inte besökt någon cool stad direkt såsom LA lr så men det var ju roligt att åka till Bulgarien

Hur många gånger har du varit kär?
Ojdå..det vet jag inte, men lite småförtjust/kär har man ju varit ett par gånger.

Favoritgodis
? Just nu är det plopp och center som man köper i lösvikt. Vet inte varför men har blivit galen i dem.

Action eller Skräck?
Helt klart skräckfilm. Fast tyvärr gör det alldeles för dåliga skräckisar så jag blir ju aldrig rädd.

Vad ville du bli när du var liten?
Jag ville bli doktor tror jag.. nu är det mer åt frisör/Make up hållet

När fick du din första kyss?
När jag gick i femman eller sexan. Alltså 11-12år? Oj vad liten jag var.. 

Vad är du beroende av?  
Hm... just nu chasewnötter. Det varierar det där...och mina vänner/familj såklart!

Dagens roligaste händelse?
Har inte hänt nått roligt idag!! Förutom att jag läste ett roligt skämt förut....

Dagens tråkigaste händelse?
Följer en blogg om en kvinna vars man har cancer och han hade dött inatt.

Dagens humör?
Blandade trötta känslor som mest längtar hem.

Vilka tv-program följer du?
The Hills, Joey, Greys, Gossip Girl, 90201(?) och Desperate Housewife

Vad gillar du mest med dig själv?
Att jag är en rolig typ som gillar att ha kul..hehe nävars jag vet faktiskt inte.

Hemliga hobby?
Hoppa på myrstackar

Något vi inte vet om dig?
Det finns massor ni inte vet om mig:) huhu.. Men jag gick i sömnen när jag var liten och satte
mig inne hos syrran på hennes skrivbordstol och kissade.................pinsamt ore what..

Vad klarar du dig inte utan?
Smink, datorn,godis mina vänner.

Vad gör du helst en vardag?
Rider, jobbar kanske, ser en film med kompisar.

Vad gör du helst en lördagkväll?
Går ut på Platens eller Örsåsa med mina partyfriends!

Vad har du mest av i din garderob?
Jag har inget..har fan inte kläder. I'm serious!!

Vad är ditt drömjobb?
Hemmafru..haha nämen kanske Make Up Artist.

Kommentarer
Postat av: "Micke"

Hej Carro !



Se under kommentar på "Vems fel är det".

Ska försöka hjälpa dig lite.Kul att läsa din blogg.

Författaryrket kanske skulle vara något i kombination med hästar.Fantasin är det inget fel på minsann...Var har jordgubbsavsnittet tagit vägen?

Hur som helst...ha en bra dag.

"Micke"

2009-05-06 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0