Fredag

Hej allesammans!

Jag hoppade ju Nike igår.. var lite smått nervös för hur hon skulle vara, om hon skulle vara som hon var sist jag hoppade.
Men ICKE SA NICKE! She was back så att säga! Gött vare.. Hon hoppade super duper bra min lilla studsboll=) Grymt fin!

Idag har vi varit i Roggel med unghästarna, sista tävlingen innan Hendrix tävlingarna börjar. Pride gick dubbelnolla i både 90 & 1m jäklar var den hästen hoppar!!!  Synd att man inte köpte henne som föl........... hm...
Anjou's andra tävling och hon rev 1 i omhoppningen i 90cm och var dubbelnolla i 1m. MYCKET duktig!
Latino rev nått i 90 och rev ett par stycken i 1m.. han är ju väldigt stor och fortfarande "valpig" så två klasser var nog för mycket för honom.. men han var oxå duktig.

Imorgon är det tävling igen fast med Vally och Akke i Eindhoven. Akke ska gå 120-130 och Vally 130.

Nu ska jag åka och köpa lite godis..det är ju trots allt fredag=)  

Just det, jag önskar alla Kinda ryttare Lycka till inför imorgon, det är ju ett par stycken som ska till Vimseby och rida dressyr! Jag känner själv på mig att både i Tävelsta och Millingetorp (Hos Elin med tror jag) så skulle det behövas lite knopphjälp......? thi... Men ni får  försöka klara er utan mig=) I Rothult vet jag dock att där kan de knoppas! JAja jag  hoppas det går bra för er iallafall:) PUss och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Självklart är jag en hejare på att knoppa! Jag ska rapportera till dig efter imorgon hur de andra ser ut i manen!! :D Kul att Nike är sig själv igen!!

2009-05-08 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0