Imorgon smäller det......

Då blir jag 21 år gammal!!!!!!!! Fan vad tiden går...den bara skener iväg alltså. Det skrämmer mig lite faktiskt. Snart är detta år med slut liksom..OMG.. Om ett ögonblick sitter man på hemmet o kan varken torka sig i arslet,  klä sig, se,höra eller gå.. OMG igen..Ni förstår att jag är lite rädd va?  

Jaja än är jag ju ung och fräsch.....har till och med gjort en tårta til imorgon! Det ska bli en prinsesstårta..vi får väl se hur det går med det. Men tror det kan bli gott faktiskt!:O) Och Mamma har gjort en smörgås tårta UTAN en massa tjaffs i! :O) Det är de värsta jag vet när man har i en massa äckel päckel.

Så fredagen blir hyffsad lugn... Men på lördagen ska jag till Linköping och rida för Julio Borba, han är grym på dressyr nämligen! Dock pratar han bara engelska...så känner mig lite nervös faktiskt. Men det ska nog gå bra, red för honom med Garessa 2 lektioner och det gick kanon och han var ju snäll oså=) Tror inte han kommer skälla ut mig eller bita mig lr nått.......:)

Kolla in Hans Hemsida!: http://www.julioborba.com

Sen på efter träningen så är det raka vägen hem och in med hästen i stallet, fodra o hem hoppa in i duschen och slänga på sig sminket o dra på mig kläderna o full fart till Slätmon där Linn och jag är bjudna på kräftskiva!=)
GOTT det ska bli alltså!

Nehe nu ska vi göra Varm smörgåstårta!! MUMS!!

Ha det bra allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0