Julio träning!

Idag är det dax för Julio träning=) OMG..är lite nervös. Hoppas det går riktigt jävla bra bara! Och att Carro R kan vara där och hjälpa mig lite med engelskan.

sen när jag kommit hem från träningen är det ju dax för kräftskiva! Ska bli riktigt gott!=)

Förövrigt så var födelsedagen väldigt bra:) Men presenter och goda tårtor! Sen lite oplanerat om man säger så, så drog jag och Linda + Chauffören Linn till Vimseby och Harrys. Tyvärr var det mest mindre (som att jag är jävligt gammal..) folk där så det var faktiskt inte så roligt (Camilla, jag ska ge Harrys 1chans till innan du får rätt!).

Nu ska jag ta bort färgen i hövvet..jag är röööööööööd............

Ha det kalajs, Puss och Hej

 Detta är då Julio Borba.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, en chans till! Låter det.. Då kan jag hänga med och se vad jag tycker oxå!!

2009-09-06 @ 16:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0