Hästarna har åkt!



Igår åkte hästarna. ;( 
Dom fick massa hö och blöt betfor på morgonen sen ca en halvtimme innan dom åkte gav jag dom jätte blöt betfor igen.  De kommer ju stå nu på lastbilen utan mat...vatten får dom men det är ju inte säkert att de dricker. Det gick iallafall väldigt bra att lasta dem. Först tog chauffören Nike men då ville hon inte gå in så då tog jag henne och då gick hon in:) Sen kom Pridy direkt efter och sen Missy & sist Latino. Han var nästan för stor för lastibilen(!):) Det var väldigt sorgligt när de åkte iväg..;( Men jag är kommer ju få se dom imorgon iallafall:D För imorgon 12.50 går mitt plan!! Kul kul..

/Over and out.  

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur är det med dig!? Jag blir ju orolig för däh när du inte skriver något i bloggen..! Pöss/ Linn

2008-09-07 @ 23:13:01
Postat av: Linn

Vad görru? Problems with the net or...?? Aaaja.. Jag får väl läsa Linda Rosings blogg så läng då :( Pössa

2008-09-09 @ 17:53:44
Postat av: Lolinonnon Momoboberorgog

Wuuuuuuuuuhhhhhhäääääääääääää, internet snart I hope!! :'(

2008-10-01 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0