Glass i stora lass

Jag sitter just nu och funderar på om det är värt att gå ca 4km för att köpa glass. Då måste jag ju även gå dom där 4:a kilometrarna för o komma hem oxå. Allt som allt blir det hela 8km. Känns rätt långt. hihi..... för en glass liksom, en glass som dom kankse inte har. Min nya favorit -Magnus Strawberry white. Skulle ju kunna ta Tanjas cykel men den är inte så mycket luft i vilket kommer resultera i att jag är halvdöd när jag väl är hemma.
Kan ju alltid börja gå och vända om det känns för långt...Ja det här tåls att fundera på lite till tror jag...

Ikväll ska jag iallafall till Cissi och käka. Hennes föräldrar är här med. Träffade dom igår på tävlingen och dom var as bruna! Du vet, pepparkakor för o säga det fint... Grand Canaria har de varit på. De e Najs.


Overandout

Kommentarer
Postat av: Linnet

Tror jag ska lägga mig nu i vårkylan och börja schtekningen så jag är färdig pepper-cake när sommaren är här!! Btw, gå å köp da en glassjävel.

2009-04-20 @ 15:49:33
URL: http://limous.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0