Låååååååång tävlingsdag!

Ja fy fan rent ut sagt.. idag har varit en lång dag, så lång dag så jag trodde ta mig fan aldrig den skulle ta slut.
Crazy kan vi väl oxå ta och beskriva den här dagen som. 3 unghästar som nästan inte varit utanför Eden Stables.
Fick longera dom alla tre innan ridning. Idag fick även Tanja känna på hur det var att ha en häst som gnäggar som en galning, tack, nu vet hon hur jag har det! SKAPLIGT irriterande.
 Gick väl igenom hela Svenskan ordbok med svärord idag med .Tanja tog några på Holländska med. Tur att det inte är så många som förstår Svenska här. Sen kan jag ju passa på att berätta att vi har en häst här som har ett JÄVLIGT passande namn. Säger inte vem, men några kanske vet. 
Men iallafall så kom Tanja 5:a med  Vally i 130. Akke "debuterade" 130 igen kan man säga, han va nolla men trampade tydligen i vattnet.  Pride kom 2a och Latino 5a i 80cm klassen. Fast det var ju ingen omhoppning i den klassen.
Så trots allt så var dom faktiskt duktiga. Utan en som vägrade ut sig på 3:dje hindret.

Nu sitter jag här och funderar på hur det gick för Eva i dressyren. Det borde ju ha gått jävligt bra med tanke på hur bra det tydligen ska gå och hur fin Poesi tydligen är nu. :)
Jutte, Camilla debuterade väl nått LA klass idag med. Hoppas det gick bra. Får väl en rapport på msn sen.
Väntar oxå på resultaten från Mantorps fälttävlan. Va bara CSI* som hade kommit upp och där kunde man se att Pernilla kom 3:A Det var KUL!! Det var hon verkligen värd!!! Massa från folkinge som var med ju...hoppas det gått bra.

NU ska jag duscha, är döööööö skitig.. Puss och Hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0