Make Up Store

Usch!! Känner mig som en riktig fattig student just nu och det är inget kul. Längtar verkligen tills skattepengarna kommer! Det första jag ska göra då när jag kommer hem är att gå raka vägen in på Make Up Store och säga;
Ge mig allt och det bästa ni har!! Nej förresten, det kan bli en riktigt dyr affär. Jag ska säga; Ge mig det jag behöver för o bli skit snygg i sommar. Jag älskar smink det är som skor är för en del tjejer. Massa smink vill jag ha.
Vad ful världen skulle vara utan smink..........................

På tal om annat, roligast idag var när Pride gick in i sadelkammaren..hahah hon är bra knäpp den hästen. Inte feg direkt!

Imorgon är det Valborg och jag är fruktansvärt ledsen över det. När jag sitter hos Cissi imorgon kommer mina kompisar fixa igårning sig, förfesta och  sen dra till Örsåsa. Roligaste dagen ever. Själv ska jag köpa en massa godis och sitta o tröstäta till White Chicks filmen som jag sett 711ggr. Men rolig är den ju.

JAG HOPPAS DET REGNAR OCH ATT NI FÅR DET SKIT TRÅKIGT PÅ ÖRSÅSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så himla mycket! Vi ska ha det såååå roligt och inte tänka på dig alls under kvällen!

2009-04-29 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0