Nike<3

Skulle hoppa för Tanja idag. Nike va inte alls på topp. Hon var seg och jäklig.. Stannade och nådde inte fram i kombinationen (brukar ALLTID va för trångt för henne) Sparkade mot spöt och tjurade ihop totalt mot sporrarna.
Vet inte alls vad det var med henne.. Tyckte hon va seg i Söndags när jag red dressyr så hon vilade i Måndags och så red jag i paddocken igår och då upplevde jag henne inte så seg. Hon har ALDRIG betett sig så här. Blir nästan lite orolig.
-Ston sa Tanja, Ston sa Carro med ett stort smile på läpparna......sen tänkte hon fundersamt vem sjutton det var som sa att Ston ska man ha. "Dom är bra mycket bättre än en valackarna; när man väl får dom med sig!" Då undar jag Ewa Ölander: NäR KOMMER DEN DAGEN?!?!

Fast i det här fallet tror jag (hoppas iallafall) att det inte beror på att hon var märrig, för då säljer jag henne på direkten. Men samtidigt så hoppas jag att det inte är nått allvarligt.. nu är hon iaf linimentad och lindad + täcke inatt.. hihi som värsta OS hästen!:)

Nike<3
Visst, vissa dagar så ger jag bort dig men innerst inne så vill jag ju absolut inte det.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jaaa, det finns en anledning till att vi inte äger något sto!!

Det är säkert så att hon har några dåliga dagar på grund av att hon är ett sto...

Ha det så bra!

Hälsningar

Agneta

2009-04-30 @ 08:25:51
Postat av: Anonym

Men Carro då......Du har ju redan gett bort hästen en gång till Eva.....?! Å så ska du sälja henne nu. Bestäm dig......å behåll henne.Nike,hon är fin hon.



Hälsningar Micke



2009-05-01 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0