Caroline goes dark

Ajjemen, nu är jag verkligen brunett igen och jag gillar det inte. Men de flesta tyckte det var fint iallafall men det tar väl ett tag att vänja sig vid det. Jag brukar ju vara så här mörkhårig så det är ju inget nytt direkt.

Ska väl skriva lite om tävlingen i Fredags... Som gick mycket bra :) I 1m var vi felfria fast själva rundan var jag väl inte jätte nöjd med, den kunde ha kännts bättre. 
Skulle ju debutera 110 med Nike och jag var ganska nervös men sen när jag gick banan så insåg jag att det kan nog gå riktigt bra. Banan var inte för svår och inte överdrivet maxat. En bra bana för Nike helt enkelt. 
Vi var iallafall felfria i 110 med och den rundan kändes mycket bättre än i 1m!!  Så 2 fina rosetter fick vi med oss hem:)  

Väl hemma var det bara att skynda sig som fan, snabbt in i duschen och sminka sig fort. Eftersom vi skulle ut till husvagnen som stod ute vid Örsåsa. Men så visade sig ju  att en viss Elin var sen (inget ovanligt) så jag hann med en massa saker innan hon äntligen kom.

Kvällen blev väldigt rolig med, Scotts spelade ju på Örsåsa och Linn och jag var inne o kollade lite på dom. Han är ju SÅ SNYGG!!! :p

Nu ska jag ut och rida Nike, ska träna inför fälttävlan som är på Söndag:D haha.. Sen ska jag nog rida Missy med tror jag!

Just det, vi ska hämta hem kattungen Frasse idag med! Undra vad Fanny säger om det.......

/Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0