Laddad till tousen...!

Jajjemen, nu har Linn och jag laddat upp med tacos i maggen inför tävlingen imorgon!:D
Jag rider 1m AVD A  och i laget 110cm och Linn hoppar 90-1m.
Det är Jag, Jenny, Cecilia och Carro nmr 2 som ska vara med i laget som det ser ut som nu iallafall.
Kanske ändras imorgon men tror inte det. Ska bli kul som fan iaf och hoppas laget blir placerade imorgon! Kanske även jag i 1m......=) tsss...man ska ALDRIG säga FÖR mycket. Klockan 08.00 brummar bilen från yxefall iallfall för jag vill se Linn i 90klassen med.. Josse D ska vara med o hjälpa till, gött o slippa åka ensammen!

Hoppas vara hemma hyffsat skapligt så vi kan ladda om och iväg till Anna J på förfest innan det "största" o roligaste Bartyt på hela sommaren, nämligen Örsåsa-Avslutningen!!!!!  Fan vad roligt det ska bli! Jag och Linn har fyllt upp baren med cider och en bacardi Razz...det blir grejjer det!:P Martina har akuten som sikte och jag har buskaget utanför Örsåsa och Linn har fyllecell i stan som mål imorgon...hehe..nävars, detta är det vi INTE vill.... Utan hoppas bara det blir  grymt roligt=)

PUss och Hej leverpastej. Ta hand om er! /Carran

Kommentarer
Postat av: Linnet

Hoho ja ja! Fyllecell alltså? Ja, det skulle nog inte förvånas.. Men bara vi har roligt är jag nöjd. Haha

2009-08-28 @ 23:43:55
URL: http://limous.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0