Rädda Kaninerna!!

Jaa jag hade en märklig dröm inatt alltså.. Jag hittade kaniner upphängda i rep och först trodde jag att dom var döda men när jag kom fram visade det sig att dom levde! Jag plockade ner dom och satte in dom i burarna och sen fanns det fler kaniner och alla satte jag in burar.
Sedan var jag på jobbet och hade i princip glömt bort dom där små kaninerna men sen kom jag ihåg dem och jag gick till kaninerna och de hade varken vatten eller mat. Så jag i panik började samla ihop små och stora burkar som jag fyllde med vatten och mat. En del burkar va riktigt små så jag var ju tvungen att fylla på dom igen för de drack ju upp allt vatten, samtidigt som jag höll på med det så var klockan mycket och jag skulle ju sluta jobba!!  
-Panik igen för att jag inte skulle hinna ge alla ordenligt med vatten så jag skynda mig allt jag kunde och sedan vaknade jag....


Väldigt märkligt dröm måste jag säga. Jag sökte på drömtydning och då stod det så här:

DJUR, mata: glädjande underrättelse. Springa undan för: du blir svartsjuk.

Alltså: glädjande underrättelse. Men vadå glädjande underrättelse? Ska jag få någon glad nyhet snart eller?
Jaja, jag väntar väl med spänning på det då!!:D 


-Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0