Cookies

Tisdag 21 Juli.

Vad har hänt idag då?? Kanske inte speciellt mycket men jag jobbade iallafall till 12.00 och sedan åkte jag hem. 
Eller rättare sagt så åkte jag till mormor och morfar o kollade om de hade någon lunch klar:) Det hade dom ju icke men min kära mormor var så snäll o lagade mat enbart till mig!! 
Efter det tog jag mig sakta men säkert hemmåt och då visade sig det att Linn som hade bilen hade även min nyckel -till huset! YES! Utelåst lik som.....kul.. Tur var kom syrran hem rätt snart!

Okej, jag känner ju verkligen hur roligt o intressant detta blogginlägg är..verkligen........ Men håll ut! En vacker dag kommer det något som är roligare.....

Men iallafall sedan när min BFF Linn slutat jobba kom hon till mig och då hade jag redan på internet, sett ut en kaka som jag ville baka (Går numera under namnet Ba-King Carro enligt Linn som tycker jag bakar ofta).
Vi åkte ner och handlade ingredienserna och bakade sedan tosca-kokos-kladdkakan. MYCKET god vill jag lova! 

Ja vad har hänt mer? Jag var ute och red Nike en sväng i skogen och hon kändes ju fin. Pratade lite med Ingegerd oxå som föreslog att jag skulle åka till Eksjö och tävla för det skulle Åsa. Perfekt tyckte jag som anmälde mig direkt när jag kom hem. Tänkte hoppa 110....ooops nu bidde jag lite nervös.. .Men det ska nog gå bra, hoppas jag.

Imorgon ska Ewa rida Nike och jag ska rida Missy. Sedan ska vi åka till Smultronstället, jag Camilla, Elin och Linn! Mycket gott och jäkligt trevligt!:)

Nu blev detta långt men hoppas ni orkade läsa...

-Carro 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0