Fälttävlans häst?

Idag var jag med Sofia och Belle i Boxholm för de tränade terräng. Dom ska ju vara med i Boxholm den 9 Augusti så Sofia ville hoppa lite på dom svårare hindrena, villket inte var några problem för lille Belle!! (Belle vill nog inte veta att jag råkat skrivit BellA varje gång jag skrivit hans namn i detta inlägget) 
Jag blev ju självklart riktigt sugen på att vara med jag med....Så nu har jag anmält mig till tävlingen!:) Jag har dessutom pratat med Susanne Westergren om att vara med på deras terrängträning på lördag så det ska vi vara! 
Hade tänkt att åka och träna själv men Nike är ju inte den säkraste i terrängen (åtminstånde inte i vatten, det har jag bildbevis på från förra sommaren:) så kan det vara gött att ha hästar som hoppar före.   
hahaha..usch..jag undrar verkligen hur det kommer att gå??:S  Hon har inte ens sett ett dressyrstaket! Jaja jag ska nog inte ha för höga förhoppningar, kan nog inte gå in med inställningen att jag ska vinna :P Dessutom är jag kass på att klara mig inom maxtiden i terrängen, antingen rider jag för fort eller för sakta...thi.. Men KUL ska det bli iaf!

Kanske kan jag klämma in en dressyrträning för Emmelie med..kan ju vara bra.. Hoppas jag får en någorlunda bra lön nu bara :S

Aja, först och främst ska jag koncentera mig på hopptävlingen i Eksjö på fredag! 

Nu ska jag gå och lägga mig,, sov gott!


 
Nike gillar inte vatten och försöker att hoppa över vattnet och gärna in i dom andra hästarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0