Eye-Candy Man

woho..Idag red jag tre hästar, longerade en och sen drog vi raka vägen till flyget för o hämta Anita och sen vidare till Roggel. Det är 4-5 och 6års klasser där den här veckan, från Onsdag till Söndag. Till min STORA lycka var Kristian Houwen där. SCHNYYYGIIIING!!! Han vann en klass oxå!!:O) haha That's made my fucking day vill jag lova!!

Nu är iallafall Anita här och imorgon kommer Ingegerd. Det är tävling Lördag och Söndag, på Söndag hoppar Missy och Nike. Himlans trevligt med svenskt besök.

Igår var jag och Cissi på gymmet. Jag har kommit på vart alla snygga holländare har gömt sig! Som jag har letat! Dom gömmer sig på gymmen:) Vi har lite eye-candy när vi tränare nämligen:D hahah.. Igår körde vi ett par maskiner som vi glömde sist + crosstrainer och så gick vi på löpbandet. Men har typ ingen träningsvärk idag, får se om det kommer imorgon. Grymt kul att gå på gym iallafall, ska lätt skaffa mig ett gymkort hemma.  

Nu väntar sänga, sleep tight. Pussar & Kramar Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0