My BFF

Linn, min bästaste bästaste vän. Vi har känt varandra sen vi föddes. Vi kan säga precis allt till varandra. Vi vet precis allt om varandra.Vi har exakt samma humor o kan garva åt varann i timtals. Pappa brukade komma in och säga åt oss när du sov över, han tyckte vi fnittrade alldeles för mycket och tyckte väl att vi skulle sova istället. Vi hade en egen klubb. Klubbhuset var eran lekerstuga, vi samlade pengar på klubbmötena och skrev upp regler. Vi har gjort regler till vårat stall som vi skulle ha ihop när vi blev stora, spån i gången skulle det vara. Vi sålde fina teckningar runt om i kvarteret, målade med bläckpenna var dom. Vi planerade ett militärläger i skogen som aldrig blev av. Ibland tog det för lång tid på vägen hem från skolan, allt gjorde för att bäcken vid scoutgården skulle rinna. Skäll fick vi. Gå hem på direkten sades det. Lyssnade vi? Korvbröd av din mammas blommor gjorde vi. Skäll fick vi. Lyssnade vi? Skogen var vårt andra hem, i flera timmar kunde vi vara ute. Cherie fick följa med, en gång tröttnade hon och sprang hem. 

Ett löjligt litet bråk höll oss isär i nästan två år. Hej på Tord började vi säga, vipps som det var flyttade jag hästarna till Millingetorp. Tillbaks fick jag min älskade vän, ännu bättre vän än innan tror jag. 

Linn, du är verkligen min bästa vän. Nu är vi ute och partar (finns inte någon roligare ute som med dig!), går på bio och ser film hemma då vi kan sitta och kritisera filmerna under filmens gång (Nog bara vi som gör det...). det var nog värt 2år ifrån dig för att verkligen inse vilken bra vän du är. Båda har förändrats, till det bättre (hoppas jag). 

Nu är det inte många månader kvar tills jag är hemma och vi ska ha den roligaste sommaren ever!   




Lööv you hun' Måånga pussar o kramar Carran

Kommentarer
Postat av: Linn:et

Å, herrejissanes vännen min! Kan inte förstå hur jag hade överlevt utan dig! Mitt liv hade blivit tråkigt. Tänk alla barndomsminnen vi har! Tanga, Ledig, äppelrace på vägen till skolan, eldning i skogen, farliga skateboardsrace, Säfsen.. Mycket skäll som sagt, helt i onödan x) Men det har varit värt det! De två åren gav oss mognad och ännu bättre vänskap. Carran å Linn:et, bästa vänner för evigt. Det borde ristas in i sten. På vårat berg bredvid din lustiga granne =D Du är min själsfrände. I löve you to! puss å kram

2009-03-15 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0