Skapligt segt.

Segare dag får man nog leta efter. Vaknade halv elva, gick upp och åt frukost. Vid kvart över gick jag och la mig och sov en timme till:D gött vare. Sen när jag äntligen fixat te mig lite så gick jag till affären och handlade. Mest frukost, har ju svenska kötbullar osv kvar sen vi var på ikea! Köpte inte heller den där tvixen som jag var döööö sugen på. Mycket duktigt av mig. Blev cashewnoten istället.

Ska hämta Cissi vid sju ikväll och sen blir det gymmet! Härligt.

Just nu är det förjävla stökigt här inne hos mig. Min filosofi (som jag aldrig kommer att hålla) är att man ska ha det så stäat (alltid) så att man aldrig behöver skämmas om någon oinbjuden helt plötsligt skulle dyka upp.  Får helt enkelt skaffa mig en karl som sköter det där med städningen för jag är då inte född pedant.

Have a nice day /Carran som btw Linn:et har hittat på.

Kommentarer
Postat av: Linn:et

Du skulle ha min farsa hos dig!! Då skulle det bli ordning på't =)

2009-03-13 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0