Sommartid!

wohohohoho fick nyss reda på att vi ställer om klockan till sommartid på Söndag!:D:D Härligt! Då drar man fram klockan eller hur?

Idag är det tydligen VÅFFELDAGEN!!! Brukar äta våfflor hos mormor och morfar då. Jag missar våffeldagen och jag missade semeldagen, semledagen, semladagen?! ILLA!!! Får bli o försöka få tag i en semla när jag är hemma sen, det är ju såå himla gott. Våfflor kan man ju alltid göra, när som helst. Semlor tror jag inte säljs året runt. Eller har jag fel?

Sitter nu och lyssnar på Morgon Zoo, ska snart gå ut till stallet. Vädret är skit dåligt idag, det regnar och blåser! Usch! 
Vi får hoppas vädret blir bättre när Linn och Camilla är här. 

Idag ska jag rida unghästarna, vi får väl se om jag sitter kvar!:D 

Just det, jag har ont i halsen!:O Kände det igår och i Måndags så träffade jag ju Cissi som är sjuk. Men kan det altså bara ta en natt innan man känner det?? Det var en riktigt agressiv liten wackar bakterie isf............. 
/C*'' 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jupps.. man drar fram klockan . . Nu när det snart är sommar så ställer man ju FRAM utemöblerna alltså drar man FRAM klockan . tihih .. . Jädra bra idé om Bion förresten :D det fåru framföra till de som bestämmer å har sej :D

2009-03-25 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0