Soooooooooooool!!!:D

Idag skiner solen!!! Det var inte ett moln på himlen först men nu har det kommit några rackare.
Nike fick vara utan täcke idag..tyckte hon nog var skönt som tusan! Hoppas hon inte fryser bara...hm.. men det gör hon nog inte. Ibland är man så larvig men hästarna tror jag.
Nu på morgonen har jag ridit Missy, Vally och Nike alla 3 gick väl bra. Ska ut och rida Akke snart tänkte jag och sen ska jag handla. Sitter här och är sugen på cashewnoten, som förövrigt har blivit min nya drog. Men vi får väl se om det blir några idag...  
Imorgon kommer Tanja och sebastian hem igen, 16.30 ska jag hämta dom på Weezé.





Lyssna på den här låten: http://www.youtube.com/watch?v=bWykcqJ2MHk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0