Världens bästa idémakare!

Det är jag det! Som Karlsson på Taket sa.. fast nu gäller det mig! Tycker jag själv iallafall...

Jo, det slog mig när jag höll på & mocka i stallet att varför inte ordna en utebio i sommar??
Den kan man ju ha uppe i folketspark och så kan kiosken va öppen & sälja godis/korv/chips mm...
Puben skulle kunna vara öppen oxå ju!

Jag tror det skulle kunna locka mycket folk..... Skulle ju vara hur mysigt som helst en varm sommarkväll o gå upp dit och sätta sig i gräset med en film och lite pickninck & sedan ta sig en cider i baren:P 

Jaja..jag tycker iallafall att det var en bra idé. Har mejlat till kommunkontoret... Så nu har dom något att prata om under fikan! hihi.. 



ByeBye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0