Är jag den enda?

Ok, eftersom inte mina bloggvänner updaterar deras bloggar så får väl jag var "the bigger person"  o göra't.....

Jag har inte så jätte mycket o skriva om dock.. Eller..

-Hoppade Nike igår -genrep inför tävlingen som är imorgon och hon kändes nice! Idag var det 4-års championat. Bäst gick det för Feelings of Pride Y, hon fick nått på 8 poäng i hoppningen och totalt 24. Vi vet inte om de blev placerade men vi tror att hon kanske blev bland dom 12 bästa (hoppas vi på) och då ska ni veta att det var ca 96 unghästar med.  
Anjou fick totalt 21 poäng, det gick jätte bra för henne med men hon är lite mer orutinerad och gick i korsgalopp osv..
Vet inte vad Latino fick men där gick det ju inte så bra... hihi.. han är sååå STOR och väldigt "valpig" fortfarande.

-Jag har blivit vän med Kristian Houwen på facebook..hahah så STOLT!:D

-Jag åker troligtvis hem den 10 juni. Ska bli så jäka skoj!

-Amanda är här i helgen som ska jobba efter mig, trevlig tjejja.

Ja det var väl i stort sett allt. Nu ska vi äta tacos och sedan se på Euroviscion(?)  song contest. Lär ju inte gå bra för  Sverige... eller vad tror ni???

Jo förresten, kan ju berätta att Linn nog ska jobba på Kinda Posten i sommar! Hur coolt är inte det..?? funderar på om hon inte ska göra ett repotage om mig..haha The fucking star från Holland -Caroline King Alvin. Ok, nu va jag larvig men det bju'r jag på.

Hej svejs!  Btw, Wish me luck..imorgon ska jag vinna....................... (Drömma kan man ju altid, någon gång slår väl önskningarna in.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0