DISSEN

Hade tänkt att dissa mig själv för jag kom inte på något annat att dissa (konstigt nog för det finns egentligen en massa saker o dissa). Men så när jag hade varit o handlat, gjort mat och skulle hälla upp juice så slog det mig!!
-Dessa j*vla juice paket med lustiga öppningar! De gör ju så att man får juice överallt, typ. Speciellt när paketet nästan är fullt; när man inte vill ha mer eller glaset nästan är fullt o man försöker o minska på flöder så börjar det hoppa ur juice istället för att liksom rinna ut. Vilket resulterar att det skvätter överallt!
Men jag ska nog dissa mig  lite också.... För att jag är så förbannat lat och lägger ifrån mig saker överallt så jag får leta efter dom -vilket jag HATAR. Så shape up bitch!

Nu ska jag va lite mindre lat och gå ut en sväng. /Carro

Kommentarer
Postat av: Linnet

Hahahaha...

2009-05-05 @ 10:24:52
Postat av: karrå

så jävla onödiga förpackningar. allt går åt helvete bara man försöker XD

2009-05-05 @ 10:29:00
URL: http://diradiro.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-05-05 @ 10:31:32
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0