Hiss&Diss

Jag skulle verkligen vilja hissa svt.se! Varför? Jo, för dem har uppfunnit SVT Play o Play Prima. Det finns massvis av olika program som jag kan kolla på här nere i Holland. Tror jag kan se allt som även går att se hemma i Sverige.
Visst, det är ju inte som att sitta och kolla på Kanal 5 direkt eller tv3 men det finns en hel del intressanta program ändå.
Kan ju t.ex följa melodifestivalen och det är ju lite kul! Andra Avenyn följer jag oxå. Det bästa av allt är att det är GRATIS!
Går jag in på Tv4as hemsida så kostar det ju pengar & Kanal 5 har inte rättigheter att visa deras program utanför Sveriges gräns. Så detta är ju Kalajs!:D

Överskriften visar ju Hiss och DISS. Men ska fundera lite på Dissen... vet inte vad jag ska dissa än riktigt.
Kan väl dissa att man inte kan se på tv4as hemsida utan att man måste betala så länge. Återkommer med en riktig diss senare i eftermiddag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0