Home Sweet Home!!

  • Ok, det är inte helt bestämt ännu men nästan; jag kommer hem v24! Detta gör mig super duper glad och om jag hade haft grejjerna så skulle jag slänga på mig en Sverigetröja, Sverigehatt och gå omkring och vifta med en Sverigeflagga (vilket fult ord FLAGGA är förresten) samtidigt som jag sjunger/skriker ut Nationalsången! I LÖÖÖV SCHWEDEN!!!  

    Fan jag är så jävla glad just nu! I

    Eftermiddag ska jag hoppa Nike och förhoppningsvis är hon sitt gamla jag igen.

    Ha en bra dag allesammans! /Carran


Jag hittade Anjou i skit -tunnan igår..hihi.. Knäppare häst får man leta efter!


Kommentarer
Postat av: Linnet

hahahahahahaha! Jag är så lycklig Carran! Söt Anjou är btw =D

2009-05-07 @ 14:50:49
URL: http://limous.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0