Island!

Jag ska flytta till Island i höst! woho! fan så skoj det ska bli!!  hö hö..skojar bara. Eurovision var ju igår för dem som missade det och av alla otroligt dåliga låtar så tyckte jag faktiskt Islands var helt okej, jag som gillar lugna låtar=) 

 

Men Norge var oxå bra, helt klart rätt låt som vann. Norge eller Island tycker jag skulle vunnit, Grekland var ju bara för pinsamt! En 40+ (?) gubbe  som hoppar omkring i tighta vita byxor, en kort, tight vit tröja med värsta uringningen..jag klarade inte av att titta när han sjöng.. (bög  någon......?) Tyskland var oxå väldigt larviga/pinsamma.

Nähä nu väntar sängen, sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Linnet

Jag undrar vad det är som får Blogg.se att göra reklam för overknee-sockor på din blogg? Tror de att du gillar det elle?

2009-05-19 @ 09:41:06
URL: http://limous.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0