Laddat Batterierna?

Imorgon hoppas jag att Nike har laddat batterierna. Hon har fått vila två dagar nu, igår vilade hon helt och idag gick hon i skrittmaskinen. Imorgon tänkte jag rida lite dressyr eller så blir det ett tur i skogen. Men tror det blir paddocken så kan jag ta ett språng när jag ridit klart för o se hur hon känns, på söndag är det nämligen tävling. 
Hoppe tävling i Roggel -kanske Hollands finaste tävlingsplats/anläggning. 

Sist jag tävlade var när Mamma och dem var här, då var vi oxå i Roggel. Det gick ju skit bra då.. Ska kolla om man kan se några resultat från den tävlingen. Känns som att jag skulle blivit placerad i 90klassen. Kanske till och med vann jag.......hm.. Men jag fattar ju inte Holländska och de ropade inte upp några namn så jag tänkte att det inte var några placeringar i 90 klassen. Men sen frågade jag Tanja och hon trodde det och isf skulle det varit rätt bra betalt om man vann menmen.. 

Nu ska jag sova. Klockan är 21.54 en Fredag kväll..då förstår ni hur roligt jag har det. God Natt. 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till!

Och du, vi hade en lika rolig fredagkväll då!! :P

2009-05-02 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0