Sötaste Elin

Fick ett väldigt gulligt och LÅNGT (någon förvånad?x) mejl från Elin idag. Där det stod bland annat att hon bäddade, gjorde fint och fyllde kylen med apelsin juice och Bacardi lemon..haha hon känner mig alldeles för väl den flickan.

Och för alla nyfikna (verkar viktigare att min häst kommer hem än jag själv...x)  Så får jag reda på idag om Nike kan åka med transporten som går hem redan nästa vecka, alltså Fredagen 29Maj. Annars får hon åka hem någon annan dag..det ordnar sig ska ni nog se.
 
Ikväll ska mina kära vänner till Örsåsa och Larz Kristerz. Känns inte lika jobbigt som Örsåsa premiären. Jag ser istället fram emot midsommarhelgen då det är förfest hos mig och sedan Örsåsa. Kommer bli grymt kul! 

Idag är det förresten bara 3 veckor kvar tills jag åker hem!! Nu kommer tiden gå fort tror jag.. fasiken så kul.

Ha det så bra -Carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0