The End

Det är verkligen överskattat det här med bloggar. Det som stör mig med är sådana som Blondinbella/Kissie/Kenza osv som skulle enbart kunna leva på att skriva blogg. Skriva ett jävla inlägg om vilken outfit dom har på sig idag, vilken fest dom var på igår och vilken mascara dom köpte i förrgår.

I övriga Sverige finns det folk som jobbar dag,kvällar,natt,helger och högtider o sliter arlset av sig för en jävla skitlön och får det knappt att gå runt. Det GÖR MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.

Så därför överväger jag att sluta blogga det är larvigt, pinsamt och töntigt att det har blivit sådan hysteri det här med bloggar.

DETÄR INGET JÄVLA JOBB ATT BLOGGA. Sitta på sina feta arselen och skriva ner sina åsikter på datorn. Nä gud vet vad.


Åtminstånde tänker jag inte fortsätta med bloggen när jag kommer hem. Kommer även då sluta att läsa en jävla massa onödiga bloggar som jag gör just nu.

Ursäkta alla mina svärord..

-Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0