Vems fel är det?

Vems fel är det att mitt höger öra står ute liiite mer än det andra?
Jo jag har funderat på det och kommit fram till detta:

När jag var liten så var jag ofta nere hos Linn -min bästa kompis. Vi lekte hela dagarna och oftast varje dag.
Detta resulterade i att vi oxå gjorde en massa bus och hyss!!!  Ofta blev vi ju oxå avslöjade och då får man ju stå sina kast för det man har gjort -Nämligen Micke Moberg. Pappa Micke tog oss i örona och försökte printa in lite vett i skallen på oss. Vet i fan om han lyckades. Dock lyckades han göra så att jag ser ut som en apa.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, pappa Micke lyckades nog inte få in så mkt vett och etikett i era huvuden, tyvärr... ;)

2009-05-03 @ 20:50:05
Postat av: Anonym

Skrattar å ler.....Jag kommer inte ihåg att du blev utsatt för det där med nyp i örat...Du är å var inte mitt barn...Faa...måste fått hjärnsläpp...Du kanske funderar på att anmäla...Preskriptionstid 10 år så det är för sent....asg...Håller med ovanstående kommentar...Jag "FAILURADE" totalt. Carro, ha en bra dag så får vi snacka operationstid

när du kommer hem...Å då tar vi både öra å huvud för återställning.Operationsal bokad i garaget här hemma....Hälsningar från kirurg Micke Moberg...asg

2009-05-05 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0